Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
(+31) (0)20 303 1994CONTACT
0item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Klantenservice

Leverings- & verzendinformatie

Verzendkosten
U betaald geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. Moeten de artikelen worden verzonden naar een adres buiten Nederland, België of Duitsland, dan betaalt u hiervoor wel verzendkosten.

Pakketdienst
Fashion Trade Wholesale Nederland werkt samen met DHL om een snelle en betrouwbare levering te kunnen garanderen.

Levertijden
Zodra wij uw betaling in goede orde hebben ontvangen heeft u het bestelde artikel(en) uiterlijk twee werkdagen later in huis. Wij streven er echter naar om bestellingen die voor 16:00 bij ons binnen zijn dezelfde dag nog te verwerken.

Bestelling volgen
Via een unieke Track and Trace code die wij u per e-mail toesturen op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat kunt u online uw pakket volgen. De Track and Trace code kunt u invoeren op de website van DHLdie u hier kunt vinden. Nadat u de code per e-mail heeft ontvangen kan het 24 uur duren voor de code daadwerkelijk door DHLis geactiveerd.

Foutieve levering
Heeft u een bestelling ontvangen die niet voor u bestemd is, ontbreken er artikelen of heeft u verkeerde artikelen ontvangen dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

International terms of delivery and costs
Fashion Trade Wholesale Nederland delivers to the following countries:

Country Shipping costs*
Denmark (excluding Greenland and Faeröer) € 10,28
Great Britain (including North Ireland excluding Gibraltar Channel Islands)                           € 10,28
France  (excluding Andorra, including Monaco and Corsica) € 10,28
Germany € 6,12
Luxembourg € 8,70
Sweden € 11,05

(Fashion Trade Wholesale Nederland takes € 5,- shipping costs for her own account for international deliveries)

Parcel service
Fashion Trade Wholesale Nederland works with DHL as her parcel service provider.

International delivery time
When ordered before 3 p.m. we will do our utmost to deliver within five working days.

Track your order
Through a unique tracking code which we will send to you by e-mail, you can track your package at the website of DHL which you can find here. It may take about 24 hours for DHL to activate the trackingcode after we have sent you the trackingcode by e-mail.

Privacybeleid

Dit is een website van Fashion Trade Wholesale Nederland b.v.

Bedrijfs- en postadres
Raasdorperweg 56
1067 TL Amsterdam
Kamer van Koophandel nummer: 62767860
BTW nummer: NL.8549.49.707.B01

Veiligheid en privacy
Veiligheid en privacy staat bij Fashion Trade Wholesale Nederland hoog in het vaandel. Wij werken daarom uitsluitend samen met partijen die zich in de loop der tijd hebben bewezen en welke streng gecontroleerd zijn. Daarnaast gebruiken wij de SSL-methode om de onderlinge internetverbinding te versleutelen. SSL wordt door miljoenen websites gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, bijvoorbeeld bij: online aankopen, financiële transacties of het online versturen van persoonsgegevens. Hierdoor is alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk en onmogelijk leesbaar voor derden.

Wij doen ons uiterste best om uw gegevens te bewaken doet u dat echter zelf ook en vergeet daarom nooit het belang van het eigen wachtwoord. Houd deze uitsluitend voor uzelf en kies bij voorkeur een wachtwoord dat bestaat uit: hoofdletters, kleine letters en cijfers.

Plaatst u bij ons een bestelling dan hebben wij daar logischerwijs uw gegevens voor nodig. Deze gegevens worden door ons geregistreerd, opgeslagen en verwerkt om de bestelling op een juiste manier te kunnen verwerken en onze service aan u te kunnen optimaliseren. Bij de afwikkeling van uw bestelling ontvangen ook de door ons ingeschakelde dienstverleners (logistieke bedrijven en banken) de noodzakelijke gegevens om uw bestelling en betaling op een juiste manier te kunnen verwerken. Enkele gegevens die wij van u vragen zijn niet strikt nodig voor onze dienstverlening maar helpen ons wel bij het verlenen van een goede service, zoals bijvoorbeeld uw telefoonnummer.Wij willen u dan ook bij voorbaat danken voor het verstrekken van deze gegevens en wij beloven u hier op een gepaste manier mee om te gaan. Uw e-mailadres is echter wel van groot belang voor het verwerken van de bestelling en voor de noodzakelijke onderlinge communicatie, zoals het versturen van transactiemails. Bovendien is dit de gebruikersnaam van uw persoonlijke account.

Bij een bezoek aan onze webshops bewaren wij:
 • Uw domeinnaam;
 • Uw e-mailadres als u een boodschap plaatst of een vraag stelt;
 • Uw e-mailadres als u dit aan ons communiceert voor bijvoorbeeld aanbiedingen of de nieuwsbrief;
 • De domeinnaam van andere websites die u geraadpleegd heeft om naar onze website te gaan;
 • Alle informatie met betrekking tot de pagina's die u op onze website heeft geraadpleegd.

Deze informatie wordt alleen intern gebruikt voor de optimalisatie van onze webshops en wordt nooit doorgegeven aan andere organisaties voor bijvoorbeeld commerciële doeleinden.

Cookies
Op onze webshops maken wij gebruiken van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat wordt verstuurd door een internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand slaat gegevens op van de bezochte website en bevat een aantal gegevens over dit bezoek. Op deze manier onthoudt uw computer bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen en wat er in uw winkelmandje zit.

Vragen over ons privacybeleid
Per e-mail: info@onlinejaskopen.nl
Per telefoon: 020 – 303 19 94

Uw gegevens inzien
Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze webshops toegang tot alle informatie die wij van hun bijhouden. Als u toegang wenst tot deze informatie dan kunt u contact met ons opnemen via de hierboven vermelde contactgegevens. Ook bieden wij u zo de mogelijkheid om uw gegevens te corrigeren indien deze niet juist bij ons in het systeem staan. Dit kunt u ook zelf aanpassen door in te loggen op uw account en daar de gewenste gegevens te corrigeren.

Ruilen & retourneren

Retourneren

Als klant heeft u 14 dagen herroepingsrecht mits de klant het product redelijkerwijs behandeld heeft. Na deze 14 dagen behoudt ons het recht om zendingen terug te sturen. Om een product te retourneren volgt u de volgende stappen:

1.Meld uw retour hier aan.
2. Voor directe goedkeuring van uw retouraanvraag kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 020-3031994
3. Na goedkeuring van uw retouraanvraag ontvangt u per mail een retourformulier, deze kunt u uitprinten. Het bovenste deel van het retourformulier moet op het pakket geplakt worden en het onderste deel van het formulier moet samen met uw product in de verpakking geplaatst worden.
4. Stuur het pakket retour, bewaar uw track en trace code die u ontvangt bij opsturen goed.
5. Meld online bij uw retouraanvraag uw verzendmaatschappij en uw track en trace code aan.

LET OP: tijdens speciale acties kunnen er andere voorwaarden van toepassing zijn, deze zullen duidelijk bij het aanbod worden gecommuniceerd.

Fashion Trade Wholesale Nederland De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Artikel defect of beschadigd
Heeft een artikel van Fashion Trade Wholesale Nederland een defect buiten uw schuld om dan zullen wij in overleg altijd zoeken naar een passende oplossing. Hiervoor is een beoordeling van onze kant wel van belang, neem daarom altijd eerst contact op met onze klantenservice. Helaas mogen artikelen die door eigen toedoen of normale slijtage niet meer mooi of bruikbaar zijn niet retour.

Voorwaarde retourneren
Wij verzoeken u de geretourneerde producten onbeschadigd en in originele verpakking, met alle originele labels en etiketten aan het artikel bevestigd, bij ons aan te leveren. Ook verwachten wij van u dat u de artikelen zo behandelt dat wij deze weer kunnen verkopen of retourneren aan onze leverancier, denk bijvoorbeeld aan vlekken, beschadigingen en geuren van bijvoorbeeld eten, roken en parfum.

Retourkosten
De retourkosten worden niet door Fashion Trade Wholesale Nederland vergoed. Stuurt u de artikelen retour via een pakketdienst dan betaalt u daarvoor de kosten die zij bij u in rekening brengen. In de regel is dit afhankelijk van het gewicht en het formaat van uw pakket. De tarieven van PostNL vindt u hier.

Retouradres
Wilt u een artikel retourneren dan kan dit naar het onderstaande retouradres.

Fashion Trade Wholesale Nederland
Raasdorperweg 56
1067 TL Amsterdam

Return and refund policy in case of international delivery
It’s possible to return your product(s) within 14 days of delivery and get your money back (excluding shipping costs). Products should return in good condition and unworn. If you want to return your purchase you should follow the next procedure:

1.Request your return here.
2. For direct approval of your return request contact our costumer service at 020-3031994
3. After approval of your return request you will receive an email with a return form, this should be printed. The upper part of the form should be placed on the outside of the package. The lower part should be inside the package.
4. Ship your package and keep your track and trace code.
5. Online at your return request you can fill in your parcel service and track and trace code.

Broken or damaged products
Is a product from Fashion Trade Wholesale Nederland broken or damaged without your own fault, we will always look for an appropriate solution. To do so a judgment from our part is required. Please contact our customer support by phone or e-mail. Products which are damaged or broken due to improper use cannot be returned.

Requires for returning products
We ask you to return products un worn, in the original package and all labels and tickets attached. Products should be handled with care so we can sell them or return them to our supplier, take spots and unwanted smells from smoke, cooking or perfume into account.

Returning costs
Fashion Trade Wholesale Nederland is not paying for returning costs. You can use any parcel service to return the product(s), the maximum cost to pay will be the shipping costs charged to you by the elected parcel service provider.

Returning address:

Fashion Trade Wholesale Nederland B.V.
Raasdorperweg 56
1067 TL Amsterdam
THE NETHERLANDS

How long will it take before I get back my money
After we received the package it should take no longer than five working days to receive your money. The money will be refunded to you by the same account from which we received the payment.

Ruilen

Hoe kan ik mijn bestelde artikelen ruilen
In sommige gevallen wilt u natuurlijk de mogelijkheid hebben om de artikelen te ruilen, de kleur bevalt niet, de maat is niet goed of welke andere reden dan ook. Vaak kunnen wij het artikel één-op-één voor u omruilen zonder dat u daarvoor een nieuwe bestelling hoeft te plaatsen. In verband met administratieve obstakels is dit echter niet altijd mogelijk en daarom verzoeken wij u eerst telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wilt u het liever zelf regelen dan kan dit ook, dit werkt als volgt:

1. Meld het artikel dat u terug gaat sturen bij ons aan als retour, hoe dit werkt kunt u hierboven lezen onder het kopje retourneren;
2. Plaats online een nieuwe bestelling voor het door u gewenste product(en) en reken deze af, wij sturen u deze na goedkeuring van de betaling binnen twee werkdagen toe.
3. Zodra wij het oude artikel(en) retour hebben gekregen zullen wij het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terugstorten via dezelfde betaalmethode die u ook heeft gebruikt
        voor de betaling van deze bestelling.

Hoe ontvang ik mijn geld terug van de eerste bestelling
Nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen zullen wij het factuurbedrag binnen vijf werkdagen terugstorten via de betaalmethode die u ook heeft gebruikt voor de betaling van deze bestelling.

Kost ruilen mij geld
Als u artikelen ruilt dan betaalt u daar alleen de kosten van het retourzenden voor. Stuurt u de artikelen retour via een pakketdienst dan betaalt u daarvoor de kosten die zij bij u in rekening brengen. In de regel is dit afhankelijk van het gewicht en het formaat van uw pakket. De tarieven van PostNL vindt u hier.

Interexchange in case of international delivery
In some cases you would like to interexchange your purchase, for example if the size isn’t right. Interexchange is possible within 14 days of delivery. Most of the times we can just exchange the product(s) for a new one so you don't have to place a new orde online. In some cases that's not possible because of administrative difficulties. Because of that we ask you to contact our customer service by phone. If you prefer to arrange it online you can follow the steps below:

1. Inform us about the product(s) which you are willing to return. To know how to do so read the description above about the return and refund policy in case of international
        delivery.
2. Place a new order online for the desired product(s) and make a payment. They will be send to you inmmediately after the payment is succesfully confirmed to us by the payment
        provider.
3. As soon as we received the returned products we will refund the purchase amount (excluding shipping costs) to you by the same account from which we received the payment.
        That should take no longer than five working days.

Betaalinformatie

Veilig betalen
Veiligheid staat bij Fashion Trade Wholesale Nederland hoog in het vaandel. Wij werken daarom uitsluitend samen met partijen die zich in de loop der tijd hebben bewezen en welke streng gecontroleerd zijn. Daarnaast gebruiken wij de SSL-methode om de onderlinge internetverbinding te versleutelen. SSL wordt door miljoenen websites gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, bijvoorbeeld bij: online aankopen, financiële transacties of het online versturen van persoonsgegevens. Hierdoor is alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk en onmogelijk leesbaar voor derden.

Wij doen ons uiterste best om uw gegevens te bewaken doe dat echter zelf ook en vergeet daarom nooit het belang van het eigen wachtwoord. Houdt deze uitsluitend voor uwzelf en kies bij voorkeur een wachtwoord dat bestaat uit: hoofdletters, kleine letters en cijfers.

Tot slot willen wij benadrukken dat gegevens uitsluitend gebruikt worden voor onze eigen dienstverlening en dat deze nooit zonder uw toestemming aan derde zullen worden verstrekt mits dit niet strikt noodzakelijk is om onze dienstverlening goed uit te kunnen voeren.

Betaalmogelijkheden

iDeal is een betaalstandaard voor veilige en directe betaling op internet via de bankomgeving die u gewend bent. Bankiert u bij de ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan kunt u met iDeal betalen.

Hoe het werkt:

1. Selecteer in de webshop het artikel dat u wenst aan te schaffen en klik op de knop In winkelwagen.
2. Controleer de producten in de winkelwagen en klik op de knop Ga door met afrekenen.
3. Voer bij punt één minimaal de verplichte naam, adres en woonplaats gegevens in of log in met een bestaand account.
4. Selecteer bij punt drie als betaalmethode iDeal.
5. Bevestig dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en druk op de knop Nu bestellen.
6. Controleer voor een laatste keer uw bestelling en klik vervolgens op de knop Nu bestellen of, als u iets wilt wijzigen, op de knop Order aanpassen.
7. Nadat u de knop Nu bestellen heeft aangeklikt komt u in de betaalomgeving van iDeal.
 8. Selecteer de bank waarmee u de betaling wenst te voltooien.
 9. Vervolgens komt u in de online bankieromgeving van uw eigen bank. Hier rond u de betaling af op dezelfde manier als dat u normaal uw online betalingen overboekt.
 10. U bent klaar.

Demo: Onder deze link treft u een demonstratie aan van iDeal.

De betaling: Het bedrag wordt direct van uw bankrekening afgeschreven waarna Fashion Trade Wholesale Nederland een bericht krijgt waarin de betaling wordt bevestigd. Zodra deze bevestiging binnen is zullen wij uw bestelling verwerken.

Meer weten: Kijk voor meer informatie op de website van iDeal.

PayPal is net als iDeal een betaalstandaard waarmee u veilig online kunt betalen. Het enige dat u nodig heeft is een bankrekening of een creditcard.

Hoe werkt het
1. Selecteer in de webshop het artikel dat u wenst aan te schaffen en klik op de knop In winkelwagen.
2. Controleer de producten in de winkelwagen en klik op de knop Ga door met afrekenen.
3. Voer bij punt één minimaal de verplichte naam, adres en woonplaats gegevens in of log in met een bestaand account.
4. Selecteer bij punt drie als betaalmethode PayPal.
5. Bevestig dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en druk op de knop Nu bestellen.
6. Controleer voor een laatste keer uw bestelling en klik vervolgens op de knop Nu bestellen of, als u iets wilt wijzigen, op de knop Order aanpassen.
7. Nadat u de knop Nu bestellen heeft aangeklikt komt u in de betaalomgeving van PayPal.
 8. Log in op uw PayPal rekening.
 9. Controleer de al ingevulde transactiegegevens. Klik op de knop Betalen.
 10. Uw betaling is voltooid! U ontvangt een bevestiging van de transactie per e-mail.

De betaling: Nadat u de betaling heeft voltooid ontvangt Fashion Trade Wholesale Nederland een e-mail waarin de betaling wordt bevestigd. Zodra deze bevestiging binnen is zullen wij uw bestelling verwerken.

Meer weten: Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

Master Card en Visa Card worden bij Fashion Trade Wholesale Nederland ook geaccepteerd als betaalmethode. Wij gebruiken de strikte SSL-methode als veiligheidsstandaard om uw gegevens te beschermen. Winkelen bij Fashion Trade Wholesale Nederland met uw creditcard is daardoor zeer veilig.

Hoe werkt het:
1. Selecteer in de webshop het artikel dat u wenst aan te schaffen en klik op de knop In winkelwagen.
2. Controleer de producten in de winkelwagen en klik op de knop Ga door met afrekenen.
3. Voer bij punt één minimaal de verplichte naam, adres en woonplaats gegevens in of log in met een bestaand account.
4. Selecteer bij punt drie als betaalmethode de Mastercard of Visa Card.
5. Bevestig dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en druk op de knop Nu bestellen.
6. Controleer voor een laatste keer uw bestelling en klik vervolgens op de knop Nu bestellen of, als u iets wilt wijzigen, op de knop Order aanpassen.
7. Nadat u de knop Nu bestellen heeft aangeklikt komt u in een overzicht waar u de creditcardgegevens moet invullen.
 8. Voer de creditcardgegevens in en klik op de knop Betaal.
 9. Uw betaling is voltooid.

De betaling: Nadat u de betaling heeft voltooid ontvangt Fashion Trade Wholesale Nederland een e-mail waarin de betaling wordt bevestigd. Zodra deze bevestiging binnen is zullen wij uw bestelling verwerken. Meer weten: Neem voor meer informatie contact op met uw creditcardmaatschappij.

AfterPay
AfterPay voert voor Fashion Trade Wholesale Nederland het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 400,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 750,-.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Meer weten: U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.’

Let op: Het is uw eigen verantwoordelijkheid de rekening bij AfterPay op tijd te betalen. Fashion Trade Wholesale Nederland B.V. is in geen enkele situatie verantwoordelijk voor eventuele bijkomende kosten van het overschrijden van de betaalperiode.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Fashion Trade Wholesale Nederland B.V.
Raasdorperweg 56
1067 TL Amsterdam
klantenservice@onlinejaskopen.nl
020-3031994

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Contactinformatie

Op deze pagina hebben wij geprobeerd de meeste vragen voor u te beantwoorden. Staat het antwoord op uw vraag daar niet tussen of wilt u liever persoonlijk met ons in contact komen dan kan dat natuurlijk ook via een van de onderstaande middelen:

TELEFOON: Onze medewerkers zijn telefonisch te bereiken via 020 - 303 19 94 op de volgende dagen en tijden:

Maandag       10:30 - 17:00
Dinsdag   10:30 - 17:00
Woensdag   10:30 - 17:00
Donderdag   10:30 - 17:00
Vrijdag   10:30 - 17:00

MAIL: je kan ook een mail sturen naar de klantenservice via het onderstaande contactformulier. Wij streven ernaar om vragen binnen één werkdag te beantwoorden.

Gegevens

* Verplichte velden

web-monitoring-ok